MENS JEG VENTER…

Desember er en ventetid….

På så mange ulike måter. Og alle har sine forventninger……

JEG venter på at jeg skal få flytte inn på soverommet mitt igjen…..

Alle som har drevet med oppussing vet jo at selv om det bare er et rom det gjelder så er det lett for at hele huset blir litt kaotisk.

Når man må drive å flytte på ting…..

Og jeg venter jeg  på at jeg skal greie å stoppe forkjølelsen min før jeg blir ordentlig syk. jeg har hostet og harket i flere dager og begynner å  miste stemmen, men man kan da ikke bli syk i desember vel…..Det er det ingen som har tid til , i alle fall ikke damer…..:)

Mens jeg venter på at noe skal gå over og sengen skal komme på plass må jeg få anbefale denne frukten her.

Granateple.

Det er noe jeg virkelig har fått sansen for å spise. Den er god i salat og er veldig drøy. Den er full av antioksidanter og veldig god.

Prøv da vel. Er ikke det verste å “fyse på” dette….

 

 

 

11 kommentarer
    1. Granateple er godt, og morsomt å tygge på. Jeg har prøvd det der dunketrikset, men å banke med en skje på et halvt granateple, og så faller liksom frøene ut…. Det var ikke helt alle som kom når jeg prøvde. Håper du blir bra fort og ikke før noe “grufs” før jul. Det har i gen tid til. God bedring 🙂

    2. margarites: Nei sant, det har ingen tid til…
      Jeg er nok ikke noe ekspert på å få ut granateplefrøene, men jeg vet det finnes flere lure måter. Men er nå ikke så mye plunder da. Jeg er overrasket over hvor drøy en slik frukt er, og synes den er kjempegod.

    3. Ser godt ut og det var lekre bilder :)) Har smakt Granateple, smaken var god ..men veldig harde de bitene… :)) God helg til deg <3

    4. spisogspar: Ja, jeg synes også den er virkelig god.men må være sammen med noe, blir for sterk uten. Håper jeg får flytte inn igjen i løpet av neste uke. Jo takk, henger godt i denne forkjølelsen eller hva det er…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg