GJØR DU KRIGEREN?

Akk ja, slik kan det være når man ikke har privat garasje…..

Dette skjer med jevne mellomrom …

Jeg kommer kjørende og skal parkere på min faste, tildelte parkeringsplass i fellesgarasjen vi har. Det er bare det at de må ha vært syltynne eller litt fandenivolsk de som engang mente at her var plass nok da de laget dette garasjehuset….. 

Det hender det er plass nok, også for meg å komme meg utav bilen på en normal måte, om bare den unge jyplingen som har sin faste plass ved siden av, kunne være så snill å tenke at jeg trenger noen centimeter til  å komme meg ut på …

Er jeg et slangemenneske kanskje….

Men, men. Her er bare å  ta sats ,slenge seg over girstangen og havne i passasjersetet for å krype ut der….

Men man skal ikke være særlig stiv av seg da…..

Om bilen på passasjersiden også står lagelig til så må jeg krype ut bagasjerommet, har jeg tenkt , men jeg har fått unnslippe. Hittil….

Ja, ja her er best å holde seg myk, og forresten har jeg trent litt yoga på hjemmebane i det siste. 

Krigeren heter en av stillingene. Jeg kan ikke vise den for det ser så klumpete ut….:) Jeg skal spørre svensken en gang (dinematvaner) for hun ser flott ut når hun gjør den……

Jeg liker navnet og stillingen,  men vet ikke helt hva jeg kriger mot….

Men det kan jo hende jeg treffer på den unge jyplingen når han har parkert på mine tildelte centimetre en an gang, og da skal han få høre hva han utsetter den gamle damen med volvo for…

Bare vent, jeg øver på krigeren, helt til jeg ser fantastisk ut….

Gjør du krigeren?

 

 

 

12 kommentarer
    1. Hjemme her jeg bor, har jeg heldigvis egen garasje så jeg slipper dette problemet. Ikke lenge siden var jeg på besøk hos en venninne, og hun har fellesgarasje. Da jeg skulle hjem klokken 2 på natten hadde noen parkert like nær min bil. Jeg klart å åpne passasjerdøra nok til at jeg fikk av brekket, og så klarte jeg på en mirakuløs måte å dytte bilen ut såpass at jeg kom inn. Jeg var så sint at jeg ikke hadde godt av det en gang.
      Vet ikke helt hva Krigeren er, men jeg tror mer jeg så ut som djevelen selv. Jeg tror også at det var like greit at eieren av bilen ikke dukket opp……..!!!

    2. Jeg liker godt krigeren, den gjør forferdelig vondt, men det er noe avslappende og avspennende med den. Føles liksom litt døsig etterpå. 🙂 Er også litt stiv i korsryggen, og den hjelper godt mot det syns jeg!
      Ønsker deg en fin kveld videre. 🙂

    3. Bilen ved din side står feilparkert, står på stripen som deler plassen det er tydelig. Om dette er gjentagende ville jeg hatt en forhåndsskrevet lapp med meg i bilen. Med en hyggelig tone om at hvor du ber personen ta hensyn og holder seg innenfor sin plass ikke på stripen . Det kan være at personen parkerer slik bevist for å få bedre plass på sin side men det er ikke greit.

    4. Det slipper jeg heldigvis. men på enkelte parkeringsplasser, vel ja da har jeg prøvd med. og vet du hva… det går an å krype inn og ut bakluken… dersom en får av nakkestøttene..

    5. NUK: Det er heldigvis ikke hver dag, for da hadde jeg blitt tålig sprek…:)
      Men ja, man får strekke seg etter å ha en hyggelig tone, av og til tror jeg noen er bare litt bevisstløse…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg