DEN RØDE er pakket igjen….

 

For tredje og siste gang i år, -regner jeg med-, har jeg pakket kofferten igjen. 

I morgen drar jeg sammen med mor og en del andre på tur til ISRAEL !

Kan nesten ikke tro det…

Vi blir der i ca to uker, og det blir en spennende tur med mange opplevelser tenker jeg…..

Jeg har hatt sommerfugler i magen helt fra jeg kom hjem fra Kypros forrige helg…. 

Gruer meg til flyturene, for jeg ble så uvel på hjemvei sist, men det får stå sin prøve….

Vi skal etter planen være to dager i Jerusalem og resten av tiden i en by som heter Netanya.

Gleder meg selvsagt til turer med guide, gleder meg til å oppleve en helt annen kultur, eller kanskje jeg skal si kulturer…

Gleder meg til to uker med sollys , bading i sjøen, og bare ha ferie.

Det blir nok påfyll med energi til vinteren setter inn….

Snakkes om et par uker

 

 

8 kommentarer
    1. Så heldig du er som får muligheten til å reise så mye! Jeg elsker å reise, men det begrenser seg litt med tre barn. Gubben og jeg får gjøre det når de er ute av redet. 🙂
      Riktig god tur!

    2. Fargerike å fine ” reisevesker”…:)) Da håper jeg det blir mange fine opplevelser og mye sol og kos på turen :)) Nyt ferien <3

    3. Det skal vel bli herlig! Det kommer sikkert noen innlegg fra turen etter hvert, men først og fremst skal du bare kose deg og ha FERIE!!! GOD TUR! 😀

    4. Ønsker deg og moren din en god tur, og håper dere får oppleve mange flotte ting. Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det, når du kommer hjem :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg