JEG PAKKER DEN RØDE…

Så pakker vi kofferten og drar vår vei…

Til vår årlige destinasjon i september. Kypros.

Vi er de samme som i fjor, tre søstrene suse…

Selv om det har vært sommervarmt og fint her hjemme flere dager nå, så tror jeg vi gleder oss like mye for det….

I alle fall jeg.

Jeg gleder meg til å ha en uke med TID. 

Tid til å gjøre det jeg vil , uten å tenke på det jeg MÅ ….

Tid å være sammen med to søstrer i en hel uke, og la alt gå i sakte tempo. Jeg har hvert fall ikke tenkt å løpe, men tenker å gå litt , i sol og sand og sjø…

Bade vil jeg , i sjøen. Lurer bare på om jeg kommer til å tenke på jelly-fishen fra Barcelona før i år….

Jeg har enda merker på armene etter den. Vil visst ikke forsvinne.

Tid å lese. Bøker har jeg pakket, som jeg egentlig skulle lest for lenge siden….:

Tid å bare være…..

Tror jeg har husket alt…Utenom så ordner det seg alltid…

Snakkes om en uke….

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg