VOKSNE JENTER PÅ FJELLTUR I SOLEN…

 


 

Det var lørdag, og passelig varmt-kanskje litt for varmt for fjelltur, over 20 grader da…

Men enten regner det eller det er for varmt , og jeg ville se om mor kunne gå denne turen, for vi hadde snakket om det så lenge nå….

 Hun er flink å gå i terreng, men der hun bor og vanligvis går, er det mest bortover og ikke oppover…..

Vi brukte god tid. For meg som har gått hit i mange år, både med og uten barn, er dette en lett tur.  

Jeg ble oppriktig glad da jeg så de hadde reist Viggohytten igjen. Sist jeg var her,var det bare grunnmuren som stod ,etter brannen som hadde ødelagt den gamle hytten.   

Mor nyter utsikten og er svært fornøyd med å ha kommet seg opp. Hun synes det var lenger enn langt….:) Men er klar for ny fjelltur….

 

Mor må ta bilde av meg også…

og en aldri så liten selfie….:) Fornøyd med å få med meg mor opp på et fjell, så høyt hun aldri har vært før…..:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg