DAGENE ER våte ogBLÅ….

 

At dagene er våte gjør ikke så mye for min del, siden jeg sover de for det meste bort…

Seks netter på rappen nå med jobb ” tar”  mye av dagene og tar også mye energi.

Når jeg hadde kommet til meg selv og våknet ut på dagen i dag, tok jeg med meg kamera og ville bare gå en liten tur for å lufte meg og klarne tankene.

Det hadde visst regnet fra seg for i dag. 

Jeg konstaterer da jeg er på vei ut døren at her har vær “open house” når jeg har sovet, for nøklene står fremdeles i på utsiden….:)

Slik kan det gå når man er på det trøtteste etter nattarbeid. Jammen bra jeg fant sengen….:)

 

Jeg går mot skogen og vil se om det er noen bær her, og det er ikke bare min datter som har et teppe av blått der hun bor.

Her er massevis av blåbær i år!

Men jeg har ingen ting å plukke i så bestemmer meg for å gå tilbake i morgen. Fyller bare hendene for å ha noe i smoothien jeg skal lage meg etterpå.

Så kikker jeg meg litt rundt, før jeg går og klemmer et tre. Det kan være god helse i det…

 

Forresten, så  det litt pjuskete ut, akkurat som jeg, og trengte kanskje en klem det også…..

Jeg går hjem igjen, lager meg en smoothie som jeg pleier så og si hver eneste dag. Jorbær, bringebær, selvplukkete blåbær og yoghurt med soya,- som voksne damer som meg trenger…,- en halv banan og eplejuice. 

Så er det bare å gjøre seg klar for jobbenatt igjen….

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg