DAGENE er gule og sjokoladejakt…

Det var disse jeg hadde i tankene, da jeg under et pledd på terassen  i ettermiddag nøt morgenkaffen, og fikk sol i fjeset….

Det kunne være godt med en tur ut også, og så hadde jeg et mål….

Jeg synes det er morsomt med dene sjokkokrigen, og kjøper mye mer enn jeg pleier, for “commån”, sjokolade er så dyrt til vanlig, og man trenger ikke spise alt…, på en gang…. og jeg har mange å dele med…

Jeg tenker ta med meg noe til nattkaffen på jobb, og gjemme resten i kaldekroken….

 

På vei hjem fra butikken ringer min datter. Så får jeg kjeft over sjokoladekjøpingen…:) Jeg kunne heller ha kjøpt gulrøtter på tilbud, sier hun. Jeg lover å gjøre det en annen dag…:)

Kjøpte med noen appelsiner og kiwi også, så det var ikke bare høykarbo……

Dette fine stod utenfor butikken, så fikk jeg litt inspirasjon til hva jeg skal kjøpe og ordne til helgen.

Dagene er fulle av gult, og solen skinner…..

 

 

13 kommentarer
    1. He-he, kjøp sjokolade du, gulerøtter kan da ikke være noe moro 😀 Men godt du har barn som passer på om det skulle bære HELT greit av sted 😀

    2. Ha ha ja litt sjokolade må da være lov! Jeg har okke latt meg friste av smågodtet på tilbud, men har kjøpte fler poser Nidar sjokolade som skal fylles i noen påskeegg. Og litt ekstra til oss selv selvsagt 🙂 I dag kjøpte jeg gulrøtter på tilbud, men bare fordi jeg trengte det og alltid har det i hus – og nå var det tomt. Appelsiner likedan, det er den eneste frukten som går unna her om dagen. Skulle gjerne sett at litt av påskemarsipanen kom på tilbud… 🙂

    3. margarites: sjokolade må man ha av og til , og marsipan også er billig, bare gå og se etter.
      Jeg har også vært på appelsinkjøping i dag, det er nesten gratis på kiwi, og det er cevita appelsiner, de aller beste…..

    4. Oldemorbloggen: min datter som er ernæringsfysiolog sier at vi trenger litt sjokolade for den mentale helse…:) Alt med måte selvsagt…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg