JEG BARE MÅÅÅ HA……

Dette kan jeg rett og slett ikke ha i hus. Det er verre enn sjokolade og kaker tilsammen. Tror kanskje produsentene har puttet noe mystisk oppi? For det finnes jo så mange sorter å velge mellom, så hvorfor akkurat denne? Hjelper ikke om jeg gjemmer den høyt eller lavt ,eller i kalde-kroken på soverommet. Jeg har den på netthinnen. Og de bør bare ikke ha den på tilbud……., for det er ikke bare chips eller chips, det er sørlandschips- spansk paprika, må vite. Den med den sorte streken. Akkurat den…

Min datter” fyser på ” is, men hun er gravid og har lov å “fyse” på alt…. 

Har du noe mat, snop eller drikke som du bare mååå ha ?

13 kommentarer
    1. Jepp, jeg har i lang periode hatt Premium -sjokoladene som jeg helst må en plate av om dagen…Ikke mindre faktisk. Den med karmell er best:-D Og om sommeren klarer jeg meg dårlig uten is. Jeg går på avvenning innimellom, men så er jeg på kjøret igjen like kjapt 😀

    2. Var veldig glad i potetgull med paprika før ..og dundersalt..og chillinøtter….
      Nå fyser jeg ikke så ofte på noe, bare om jeg vet det er noe i huset som ikke er spist opp..så gjelds å ikke kjøpe inn så mye..
      Men litt SKAL man jo kose seg med da….men om kvelden gleder jeg meg til brødskiver og te….det mååå jeg ha :)) Ha en fin kveld <3

    3. annebe: Dundersalt.., nå kjente jeg det i halskjertlene, for det er godt det. Men finnes ikke lenger noen gode å få fatt i. Men jeg husker jeg spiste mye av det før….Heldig du som ikke har sånne usunne laster, tar du noe for det…..:) ?

    4. Pøh, den med karamell er ikke sunn en gang… Bare juks. litt mørk på utsiden, men inni like usunn som en ekte melkejokolade… 😀 He-he

    5. Akkurat den, Spansk Paprika, liker jeg også veldig godt.
      Jeg har ikke noe jeg MÅ ha, men er litt sånn periodegodtespiser. Jeg er veldig glad i Fruktnøtt, når det gjelder søte ting. Eller lakris. Men er nok mest fysen på noe når det handler om salte ting. Saltstenger er et greit måltid for meg innimellom 🙂 Hehe.
      Da jeg var gravid, hadde jeg dilla på vann. Begge gangene 😉 Og la knapt på meg. Første svangerskapet la jeg på meg 7 kilo, med fosteret og det hele 🙂 Og tenker med skrekk og gru på folk jeg har hørt om, som har lagt på seg flere og tyve kilo. Huff…. Men jeg var jo godt i hold i utgangspunktet jeg da, så trengte ikke å legge på meg så mye 😉

    6. Sørlandschips er helt klart også min favoritt på chipsfronten. Jeg liker godt den med bare havsalt. Kan ikke kjøpe det for “å ha det liggende” , nei. For det blir absolutt ikke liggende……….. 😉

    7. Eva: Ja, jeg er sikker på det finns noe hemmeligheter i den der chipsen…:) Er alltid noe de gravide “fyser” på, og denne gangen var det is for min datter. Lakris er det jeg kan huske jeg spiste mye av, for det liker jeg egentlig ikke 🙂

    8. hihi,jeg elske den “snill pepper”, men den er vanskelig å finne til tider! I dag da vi handlet for uka måtte jeg bare ha med mexikansk. Ikke så ofte jeg får sånne bare må kick, men du så herlig 😛 Dog, den er spart til helgen. Helgen starter i morgen ikke sant? 😉 Litt av tanken er å få i meg noe som er såpass salt at jeg må drikke. Solbrent ut av en annen verden, spiser nesten ikke og drikker om mulig enda mindre! Så det er min unnskyldning i dag 😛

    9. Ramona2010: Passe på å få i deg nok vitaminer , du får gå i gang med noen smoothier, de kan du putte alt mulig i, jeg har blitt kjempegod på å lage etter oppskrifter jeg har funnet rundt omkring på blogger, og så lettvint å få i seg. Passe godt på deg selv også, ikke bare på dyrene…

    10. Sant nok. Gikk gjennom alt av vitaminer fordi det er noe kroppen min ikke tar opp pga sykdommen. Og til min lykke er det bare en som jeg ikke få i meg, så har fått sterke piller av den. Ja sånn type dobbelt så mye som det skulle være dosering. Så blir spennende å se om jeg klarer å ta opp litt nå. Føles i alle fall litt bedre. Men glad det kun var D-vitaminer jeg sliter med. Og nå er jeg under forbud om å være i sola. Ja for 2 timer i sola = 1 grads forbrenning, på kant til 2. grads. Heldigvis fått noen dager på meg nå så kjennes bedre,men den forbrenninga tok ALT av krefter. Så gjør alt jeg kan for å i alle fall drikke litt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg