HAVREGRØT OG croissanter

Dette var det jeg hadde lyst på til frokost i dag. Helst flere stykker og en med sjokolade på. NAM Det er det beste man kan servere meg til frokost, jeg spiser det helst hver dag når jeg drar til syden…

Men i dag er jeg ikke i syden, her er det tåkevær og regn og jeg har bestemt meg for å få på treningsskoene etter frokost, som i stedet for croissanter ble dette

Havregrøt med mandler og eple. Ikke særlig godt men magen vil takke meg. Dessuten, hvem kan spise frokost klokken 14 om dagen og gå på trening etterpå? jeg er en av de heldige. (slik driver jeg og kjefter på meg selv, når jeg egentlig ikke har lyst på hverken havregrøt eller trening.:)

Så skal jeg jobbe de tre neste nettene, “heldige meg”, kjefter jeg videre. Og , ja , jeg er heldig som både har en jobb og kan jobbe, jeg vet da det…

Dessuten kan jeg sove bort de neste tre dagene, som jeg jo bare må når jeg jobber om natten, og det er bare drittvær her så det gjør jo ingenting, for meg da…

Men snart er det sommerferie og da får jeg ” kjefte oppover”, for er egentlig sugen på både sommerferie og sommervær nå.

God dag til dere alle, husk å spise havregrøt…)

6 kommentarer
    1. Croissanter er veldig godt..men jeg liker havregrøt også jeg da :)) Jeg har gått meg en liten tur i dag og hadde med brødskiver som frokost ..godt det også :))
      Selv om det var sol her i går..ønsker jeg meg stabilt sommervær her også 🙂 Ønsker deg en fin uke videre med jobbing og soving <3<3

    2. annebe: Kjekt dere har litt værvariasjon hos dere da. Er i allefall lettere å komme seg avgårde på trening i dårlig vær , og ja, det blir omtrent jobbing og soving de neste dagene så samme kan det være…:)

    3. Du kan gjerne lage den med mandelmelk og litt sukker, da blir den söt och god:) Imponerende bra frokost synes jeg! 10 poeng:D haha de croissantene..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg