Pakker fremdeles…, og noen nye naboer…

 

En som er redd for ikke å få bli med på flyttelasset?…

Jeg pakker og pakker, fyller i bilen, kjører 40 min,  og fyller opp huset hos mor…

Tirsdag var jeg igjen med last,  det var turvær, så mor og jeg dro på markatur . Her er den siste nyankomne naboen. En merkelig skapning. Synes jeg. Den holder til på Hauken gård i Øygarden og er bare et steinkast unna der jeg nå flytter inn om 14 dager. Virker ikke som den synes det var noe stas med å hilse på…:)

Et  ganske stort skogsområde like ved sjøen. Her er mye hjort som oppholder seg, men vi så ikke noen, bare spor og avføring etter den. Vi gikk langs med tregrensen og det gjør vi aldri igjen . Vanskelig å gå,  myret og “hullete” i terrenget.

Jeg både liker og misliker alle treene som har dukket opp siden jeg var liten og tilbrakte mye tid i utmark her. Det var en diger lekeplass vi hadde og jeg kan ikke huske at det var så mye grenser for hvor vi skulle gå…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg