Og hvor går veien…?

Ja, hvor går veien…

“Rett vest” eller…

Av og til kan vel det kjennes slik for de fleste…?

Jeg tar min uke så langt baklengs: Gårdsdagen var da jeg kom hjem igjen om kvelden som  “eier” av hele 3 barneseter som jeg ikke skal ha barn i på en stund…

Et barnesete som jeg pleier ha i bilen, glemte jeg hjemme da jeg øyhoppet for å henge noen timer med barnebarn og spesielt med han som var alene hjemme og hadde altfor mye skjermtid…

Han ble forresten sendt lukst i å bake boller da mormor kom..:)

Det andre barnesete jeg hadde i bilen, fordi svensken har vært her noen uker, skulle jeg levere tilbake i dag, men hadde det fremdeles i bilen da jeg dro hjem…

Det 3 sete måtte jeg låne hos datter da jeg skulle hente han som skal begynne på skolen snart og som tilbringer dagene på SFO . Da vi var hjemme igjen glemte jeg å ta det utav bilen…

Forhåpentligvis er det ikke så lenge til vi treffes igjen…

De to bildene over er fra Skogsøy. Det var onsdag, da jeg hadde min 3. kystpasstur på noen dager. Alene, men man treffer alltid folk, så det kjennes trygt ut å gå alene…

Har gått her før men aldri i så fint vær , og aldri klippet i kystpasset…

Tirsdag gjorde jeg nesten ingenting, slik jeg ofte gjør dagen mellom nattevakter…

Kvednane var mandagens klippetur. Nydelig løype i passe turvær…

 

Gløvrebu var søndagens tur, en riktig blåsetur,

det var etter at jeg hadde kjørt på flyplassen med denne gladgutten og mammaen hans…

Han som elsker orange og gult så mormor måtte strikke en “gladtrøja” til han…,

som sikkert er for liten til han når jeg ser han neste gang…

Det vokses og trives i hagehytten. Tror jeg har tomater i flere måneder fremover…

August måned skal jeg ta dag for dag. Det er jo en måned jeg “elsker å hate” fordi det går mot mørketider og jeg bare venter på å se fuglene dra sydover…

Men sommeren har vært travel, sosial og med mye godt norsk sommervær her hjemme, selv om jeg enda mangler å hoppe i havet…

I dag bare venter jeg på at det skal bli varmt nok til å kanskje ta med en bok og sette seg ved sjøen et sted å lese. Det er arbeidshelg, så skal spare energi til noen netter…

 

 

14 kommentarer
    1. Skjønner det ikke er bare, bare med barnebarn :D, kan bli mange barneseter. Men fin var han som har fått jakke i yndlingsfargene og jakken var festlig. Vakre bilder, sjø er bare herlig. Sjøl om du ikke hopper i den. Kos deg med boka di <3.

      1. Synes ikke selv jeg er så god på å strikke, litt dårlig finmotorikk… Men det er litt gøy å skape noe likevel, og så lenge man har godt garn så strikkes det…

    2. Flott natur og vakkert ved sjøen ..og gutten var jo helt herlig med fin jakke da <3 Har jo ikke barnebarn så maaaange år siden vi hadde brukt for barnesete..men viktig å ha når en skal ha med barn i bil… God helg videre <3

      1. Ja, rart når alt er tilbake til normalen…Håper på mye fint sensommer-og høstvær så jeg får gjøre ferdig de 30 kystpassturene hvertfall…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg