NOE LETT før rømmegrøten…

Vet ikke helt om dette er lunsj eller middag, men tenker å spise litt lett i dag før morgendagens mat…

Jeg har jobbet nettene før 17-mai i mange år på rad, men i år blir det forandring fordi jeg skal jobbe hele helgen.

Det blir siste 17-mai her i huset for meg, og jeg er glad det kommer noen og vil være her sammen med meg…

Brødet her er noe jeg kommer å fortsette å kjøpe, for det smakte utrolig godt. Det er Meny sitt grove speltbrød. Så har jeg selvsagt hivd oppå endel aioli også, får være måte på å spise sunt på en 16 mai….:)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg