Med sommerfugler i magen…

Jeg har pakket sekken …

Oppi har jeg komprimert det beste jeg kan, og prøvd å pakke så hensiktsmessig som mulig…

Det er en 10 liter sekk som jeg skal bære på ryggen gjennom hele turen vår.

En søster og jeg drar på pilgrimstur, og har tenkt å bære med oss alt vi trenger …

fra Sarria til Santiago de Compostela. Vi flyr til Madrid, reiser med tog til byen Sarria, og derfra er det bare apostlenes hester som gjelder…

Her er en sms med en av mine andre søstre som jeg har pleid å dra til syden med de siste årene…:)

Det er langt å gå. På 5 dager.

BUEN CAMINO. Håper jeg kan si det med et smil mange, mange ganger på veien…

7 kommentarer
    1. God tur! Håper du har nok trening så ikke turen blir ødelagt av “vondter”. Ikke mye ekstra plass til kjekt å ha ting i den sekken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg