Ligger en mann og sover…

Her ligger en liten mann og sover her i natt…

I oldemor sin seng…

Hun er fremdeles i syden, og jeg vet hun ergrer seg litt over å ikke være hjemme

akkurat den uken Ailo kom fra Stockholm på besøk…

Men sengen hennes kunne nå han og mammaen få låne.

Og jeg som er mormor slipper å bo alene noen dager…

Jeg er litt spent på om han sover godt i hele natt, for han og mammaen har vært “på rek” noen dager på Askøy og bodd hos tante og to fettere.

Og Hufsa (pus),  som har klort han på kinnet…

Litt fredeligere her hos mormor…

Jeg håper han drømmer noe fint…

 

2 kommentarer
    1. Eg har disse urtene i form av oljer som er kjøpt hos young living. De hjelper på søvn. Lager en blanding og smører på kroppen, eller har dei oppi ein difuser. Young living har oljer frå bla . Israel, og består av 100 % reine oljer. ( ikkje utblandet m vatn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg