Jeg HATER å male, og noe uavhentet…

Ja, jeg hater å male…

Selv om jeg likte denne fargen veldig godt

så godt at jeg tenker male et av soverommene ,der jeg flytter til snart…

i samme farge. Den heter Balanse.

Det er det minste av soverommene mine som er malt her, og fargen trenger litt ekstra lys i rommet.

Jeg hadde tenkt å si meg ferdig oppusset akkurat her , men så kom min eldste sønn og pirket selvsagt…

“Du må male listene hvite”

“MÅ jeg”…?

Jeg får vel det da, og listene rundt vinduet trenger et malingstrøk eller to…

Skapet her hadde jeg tømt og vasket og det var klart for henting i går .

Skapet som går under navnet “styggeskapet”, men som slett ikke er stygt!

Det skulle hentes av noen som samlet til loppemarked.

Var bare det at de ikke hadde lagringsplass til det, så det står fremdeles tilsalgs på finn.

Så får jeg se hvem som henter først.

Heldigvis tok de med seg litt av hvert annet…

Forresten, hodet i skapet er ikke mitt…:)

Det står på en hylle , jeg samler nemlig på hoder, UHUUUU…:)

 

6 kommentarer
    1. Det å male er ganske gøy, om det er greie flater. Men lister, vinduer, maskering og den slags…det er mindre gøy. Fargen var fin den.

    2. Ingen som har hentet enda altså, tipper det er litt for stort for de fleste. Lettest å få bort det som går inn i en personbil gjetter jeg..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg