I to viktige ærend…

Noen dager siden vi kom hjem fra to store merkedager her …

Bildene er fra Jotunheimen, der vi feiret i to dager til ende…

Tar med bittelitt av begivenhetene , der bl.a alle mine barn og barnebarn var tilstede.

Her på DNT hytten, Fondsbu på Eidsbugarden…

En stor og svært koselig hytte å feire dager…

Før vi kom så langt kjørte noen av oss for å se dette  facinerende byggverket, Borgund stavkyrkje

Da vi kom frem til Eidsbugarden og alle hadde fått innstallert seg feiret vi eldste sønn sin 40-årsdag.

Han er ikke så glad i å vise seg frem, så jeg tar heller med et bilde av meg og sier bare HJELPES!

Jeg har en sønn på 40 år

Kvelden gikk fort med god mat og drikke, og hyggelige mennesker…

Men slett ikke så veldig sent før vi tok kvelden, for dagen etter var  en spennende dag…

Til  Vinjebua kom et par spaserende på stien frem, til trompetmusikk, og etter en vindfull og fin stund ved minnesteinen til A.O Vinje hadde de to blitt ektepar.

Bildet er tatt av fotograf Lillian Kultom.  (Jeg fikk det ikke klarere etter å ha fått det på sms fra eldste sønn…)

Her er en som har sluknet bak Vinjebua- må man så må man…:)

Mens jeg fotograferte mammaen…

Det blåste godt, men vi var heldige for noe senere plaskregnet det…

Jeg som ikke er kjøttspiser fikk kveite til hovedrett, smakte fortreffelig alt sammen…

Tror nok de to nygifte var fornøyd med dagen og kvelden…

Dagen etter dro de fleste hjemover mens 4 av oss fikk være med de nygifte og 1-åringen deres videre til en hytte ikke lange biten unna…

 

 

 

8 kommentarer
    1. SÅ koselig feiringer!! Og for et sted å feire det. Flotte bilder blir det av sånt. DU ser jo ut som der er 40 selv, så du må ha fått 40-åringen din RIMELIG tidlig!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg