En luftmadrass lånt hos mor…

I natt lå jeg på en luftmadrass lånt hos mor…

Ser ganske så kummerlig ut , hva….?

Men jeg hadde da en overmadrass under og en vifte ved siden av…

Det kan være så kaldt det vil i slutten av mai, vifte må det være på soverommet…

 

Siste natt på dette rommet  som jeg har sovet så godt…

Det blir rart å flytte , men i går dro vi med stor bil og henger og fikk med oss det aller meste…

Jeg følte meg veldig heldig som hadde med meg min yngste sønn og svoger.

Sterke karer som kan bære tunge ting. Er viktig når man driver med flytting.

Men…

Jeg feilberegner alltid…

Fremdeles for mye igjen av ting og tang her…

Det ble å henge på tråden til eldste sønn…

Som kommer og henter  noe jeg bare ikke fikk plass til…

Travle tider gitt…

Beregn godt med tid om dere skal flytte…

Nå er det kaffi og vasking som gjelder…

3 kommentarer
    1. Blir deilig å komme i skikkelig seng igjen da.. 🙂 Godt med hjelp til flytting for det er en krevende prosess ..men blir nok veldig bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg