Bak min nordisk hav blå vegg…

Jeg våknet her tidlig i dag da jeg hørte det romstrerte bak veggen her på soverommet mitt…

Helt til nå, og fremdeles, er det noen som går opp og ned i trappen, banker og ståker. Jeg har holdt meg på soverommet, sovet meg gjennom noen timer på formiddagen, drukket kaffe og hatt pc og mob. innen rekkevidde

Overrasket er jeg over at jeg greide å sove her i dag ,

uten sov i ro eller sovemedisin…, men har nok blitt vant til arbeidsbråk etter som ukene har gått..

Huset mitt har vært en arbeidsplass i flere uker og de siste dagene er det vindu og tak på andre siden av veggen som har kommet på plass.

Jeg regner med de skal holde på en uke til…?

for terrassen min er ikke ferdigstilt enda.

Ting tar tid, men det skal være godt å slippe å ha arbeidsfolk innendørs i alle fall…

Så nå venter jeg bare på at de skal gå for dagen så jeg kan få begynne min dag på ordentlig.

Blir rommet ferdig så jeg kan få vasket og få noen ting inn igjen?

Kan jeg begynne med noe maling skal tro?

Skal jeg bare drite i huset og gå på trening?

Jeg har en fridag før arbeidshelg og ser gjerne at denne dagen kunne hatt dobbelt så mange timer…

 

7 kommentarer
    1. Blir nok godt når det blir ro i heimen igjen og ting er på plass 🙂 Kan tenke meg det er vanskelig å prioritere når en ønsker så mye på en fridag… Ha en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg