Med baby på skogstur og en fin gammel korg…

Skal man ta fine høstbilder, er det best å løpe ut mellom regnbygene, og aller helst når solen viser seg en stund…

Det var det vi gjorde i dag.  Vi løp til skogs -mor, baby og mormor. 

Skulle gjerne vist noen nydelige bilder av prinsen på skogstur , men min datter her er det som lager reglene nå…

Mor og baby blir her over helgen, mens min  yngste sønn, studenten-, dro avgårde til København igjen i dag for å gjøre seg ferdig med noen kunststudier der…

Han dro tilbake med en forkjølelse som han  mente seg pådradd av det heftige været vi har hatt i Bergen i det siste, men jeg vet nå ikke jeg…:)

 

 

Denne korgen har huset mange babygutter og -jenter opp gjennom årene og selv om den er svært så velbrukt synes jeg det er stas å ha den fremme når vi har småfolk i familien.

Hos meg blir den nå brukt som daghvileplass så lenge Ailo passer den når han kommer på mormorbesøk. 

Mens han tar seg en liten hvil driver mammaen og trener seg opp igjen etter den tøffe fødselen. 

Utrolig at man kan nesten brekkes sønder og sammen og komme i gang med trening igjen så snart. Men løpe får hun værsgo la vær en stund enda!

Så var det blitt natt igjen og siden jeg har fri får det bli godnatt te og propper i ørene, for lilleprinsen har det med å skrike litt om formiddagen.

Og jeg som skal sove lenge før nattevaktshelg får finne på det jeg kan så formiddagen min kan bli i drømmeland…

Håper alle drømmer noe kjekt…

 

7 kommentarer
    1. Fine bilder fra tur og så koselig med en korg som mange har brukt <3 Kjøpte den teen der i dag, inspirert av deg..håper den er litt god også <3

    2. annebe: Så godt du ble inspirert. Man blir mer avslappet av den, men tenker den virker veldig individuelt. Fint du prøver den ut. Jeg er jo ikke glad i te og synes det meste smaker lite godt…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg