Vår årlige septembertur (3)

Bare en uke siden…

Jeg kunne ligge nesten naken og se på blå himmel, høre sjø og badende mennesker…

 

og more meg med å ta skyggebilder…:)

eller lese…

Som dere ser har jeg lest brillene mine i stykker…:)

Må nok spandere nye til neste år, for det blir en stund til neste tur…

Å spise alle måltidene ute i friluft er noe av det beste…

Granatepletre ved lunsjrestauranten på stranden.

Min beste å spise der til lunsj. Ekstra godt med syltede rødbeter i salaten og den balsamicoeddiken, om det var det det var. Rødbetene var også spesielt gode, skulle ønske å få kjøpt de her, for jeg spiser en del rødbeter.

På kveldstid  var det ut og spise. Kanskje litt sent for søsters her? Jeg er jo kjent for å spise middag om natten…:)

Gode middager, vi vet hvor vi skal gå å spise, men prøver alltid en ny restaurant for hver gang vi reiser hit.

Mitt beste kjøp. Selv om de må vente i skapet til neste sommer…

Og honning kjøpte jeg rikelig med meg. Til kalde kvelder der jeg også kan ta en kopp te…

Himalayasalt pleier jeg også alltid kjøpe med, fordi det bruker jeg daglig og på Kypros får man det mye billigere enn her hjemme.

Jeg har ikke kjøpt disse, men det har en søster. Hun skal gå med de på jobb, så de gamle får noe å smile av…:)

Denne uken har det vært et skikkelig stup inn i høsten for min del, rett på fem jobbenetter. Men det har regnet og blåst noe høstlig forferdelig så det er helt greit.

Jeg pleier alltid å stenge ute høsttenking til etter vår årlige septembertur. Etter det er det liksom greit…

12 kommentarer
    1. Ser ut som dere har hatt det fint..deilig det da 🙂 Så stilige sko.. Himalayasalt , har det en annen smak en vanlig salt..og er det bra for noe..eller ? Di sokkene til søsteren din kan muntre opp noen og enhver di..hehe.. God helg <3

    2. annebe: Himalaya salt er et rent salt, ikke bearbeidet og inneholder naturlig jod. Jeg merker veldig forskjell etter jeg begynte å bruke det. Jeg er glad i salt og med vanlig salt hadde jeg fått i meg for mye. Det er forresten delte meninger om dette saltet. Jeg merker stor forskjell når jeg ikke bruker dette f.eks ved sydenturer. Jeg blir hoven i kroppen og spesielt i fingrer. Jeg er helt sikker på at det for meg hvertfall er bedre å bruke.

    3. Ingen tvil om at det er høst ute nå! Masse flotte bilder fra en herlig ferie. De sokkene var morsomme, de skaper nok munterhet. Jeg hadde sånne en gang, men synes det var litt ubehagelig å gå med, men det er nok en vanesak. Etter at du fortalte om Himalayasalt for lenge siden har jeg også begynt å kjøpe det 🙂

    4. margarites: Så bra du bruker H-salt. Ser det er ulike meninger om det når jeg leser på nett, men jeg er ikke i tvil om at jeg har god nytte av det…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg