Vår årlige septembertur (2)

Tenke seg til å svømme innover her…

Akkurat det lot jeg meg friste til da jeg var på båttur en dag på Kypros-tur.

Havnen med  plass til både fiskebåter og ulike turbåter man kunne dra på sjøen med, lå til kai på andre siden av moloen der stranden var. Den enkle tilgjengeligheten gjorde det ekstra fristende med en båttur.

Black Pearl tok mye plass i havnen, men for et syn…

Denne var det jeg valgte å være med på sjøen noen timer. Tar med dette bildet av båten ellers må jeg kamuflere så mye for ikke å få noen russere på nakken….:)

Det var flest av de ombord, men også fra andre land…

Når jeg ikke satt og dinglet med beina utenfor båtripen, – se hvor nær land vi er-, var det her jeg likte meg best

 

Fremst på dekk, nyte turkist hav og innimellom hoppe i sjøen på flere badestopp underveis…

 

Kan ikke få det bedre en septemberdag vel…?

Se den fargen, jeg kan rett og slett ikke få nok…

Black Pearl holdt oss med selskap på veien og skjøt noen kraftige salver mot oss…:)

Tilbake på stranden på ettermiddagen lå søsters fremdeles og stekte seg og leste, mens jeg gikk i en strandbar og tok meg en kald en…

Ikke at jeg skal reklamere, men dette ølet er virkelig godt når det er iskaldt en varm dag i Ayia Napa…:)

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg