MITT BARN SOM IKKE SKULLE KOMME…

Det er noen år siden nå…

Mitt barn , nr 4 i rekken, var hverken planlagt, ønsket eller på noen måte forventet……

 Jeg hadde allerede sterilisert meg etter fødsel nr.3…….

Historien kan du lese om i innlegget mitt ” noen få ord som kan få stor betydning”.

HER

I dag er han 26 år. 

Han har fagbrev som murer , men ville bli lærer, og går i dag andre året på lærerhøyskolen i Bergen.

jeg tror han passer godt til det selv om jeg ikke akkurat ropte hurra når han annonserte det for første gang….

Av og til slenger han inn et  blogginnlegg. 

Pedagogbloggen finner du 

HER

 

GRATULERER med dagen minstemann!

 

13 kommentarer
    1. Hei! Så flott! Supert at du ikke tok abort, noe som dessverre mange ville gjort når de først hadde bestemt seg for ikke å få flere barn. Godt det er noen som har med hjertet i vurderingene også. 🙂 Gratulerer med flott minstemann som har fått til mye 🙂 Du kan være stolt 🙂
      MVH Anne

    2. Anne: Legen var nok ganske så treffsikker med de ordene han sa den gangen…
      Og jeg hadde jo allerede et familieliv så det var ikke grunn for abort.
      Takk! Ja, jeg er stolt!

    3. En skulle jo ikke tro det gikk an! Jeg måtte le av det du sa til gynekologen som hadde slurvet! Leste også innlegget til pedagogbloggeren. Virker som om han er en reflektert ung mann. Han ligner litt på mammaen sin, synes jeg – også mht utseende! Jeg har også blitt gravid før jeg har fått sukk for meg, og har tenkt “Ikke nå igjen!”….(Men jeg ville ikke ha vært noen av unga foruten!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg