MAT UTEN X

 

 

 

 

 

Tommel opp for kuppen! Det er det jeg kaller denne butikken , og får frem latteranfall hos mine barn, når jeg sier jeg skal på kuppen og handle….:)

Obs butikkene kjører tilbud på vegetarmat denne uken, og det er vel verdt å prøve….?

Men jeg innrømmer at hjemmelagde vegetarburgere smaker aller best, de er faktisk en av de beste vegetarrettene mine.

Jeg skal lage opp en haug neste uke når jeg har fri, og da kommer oppskrift.

Jeg tenkte likevel  å handle noe av dette . Bare se opp for kassadamene/guttene, og si ja takk til kassalappen…..:)

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg