April. Bursdagsmåned nr.1?

Dette bildet ble tatt 9 april, fra min terasse. Det var bare fantastisk fine blåfarger.  Jeg greier ikke helt å fange de på mitt kamera, men nydelige farger var det ….

Jeg har selv vært i 2 fødselsdagsselskap på under en uke.  Jeg vet også om mange som fyller år denne måneden og leser om flere på blogg også som fyller år eller har vært og feiret en dag.

Kanskje april er den måneden flest fyller år?

Søndag feiret vi et tantebarn, og heldige de som har plass til mange….

En veldig god grunn til å gå er også å få snakke med mange av de man ikke ser altfor ofte….

Denne dagen kunne vi også sitte ute og la snakketøyet gå og spise kake…

Litt vinduspynt hos min søster, som bor på landet.

Jeg får lov å være med i besøk, for jeg bor her også.

En fin dag for alle, og jeg håper bursdagsbarnet  var fornøyd med dagen…

10 kommentarer
    1. Så koselig:) Ja da blir det mange sammenkomster i april, i min familie har vi mange bursdager på høsten og rett før jul, så blir mye gaveinnkjøp på den tiden… 🙂

    2. Syns det månebildet ble veldig bra jeg …vakkert 🙂 Mannen her har bursdag i dag..men vi feirer litt på fredag…og neste uke har eldste søsteren min bursdag…så noen i april her også.
      Sov godt 🙂

    3. Rart det der hvordan noen måneder har flere bursdagsbarn enn andre. Lurer på om det faktisk stemmer? På jobben har vi mange april barn, og litt fleipete sagt så skylder vi på foreldreaktivitet i sommerferien. Nå planlegger jo folk å få barn tidlig på året for å få garantert barnehageplass. Men det har jo ikke alltid vært sånn. Folk blir vel gjerne litt mer yr om sommeren? Ikke vet jeg…
      Uansett er det koselig meg familiesamlinger sånn at men får treffe litt flere i familien. Man ser jo ikke alle like ofte 🙂

    4. margarites: Er alltid koselig med familiesamlinger, selv om vi av og til er litt mange…
      Jeg tror det stemmer at det er mange med fødselsdag i april, så kan man skylde på hva det nå er….:)

    5. Ja, vi som er født i mars og april er vel et resultat av St. Hans moro og varme, lune sommerkvelder….;) Fra “gammelt” av var det vel mange som også tenkte at ungene skulle vokse seg store og sterke i løpet av sommeren og at det derfor var fint å få barn om våren . Mine unger er født i januar, september og mars, og det er bare ho som er født i september som var helt planlagt! 😉

    6. karidansen: ja, våren må være den greieste tiden å få barn på. Og i alle fall om man greier planlegge.
      Mine er også i ulike måneder, 2 i september da, ingen i april, og ingen var planlagt….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg