NYTTIGE TIPS/INSPIRASJON FRA andre bloggere…


Det var en i familien som ymtet frempå om noe han hadde sett i en butikk, i en brukskunstbutikk e.l  Det var en ølvott han hadde sett. Om jeg kunne lage en? Jeg kom på en blogger som lager de mest fantastiske ting, og hun visste om mønster til ølvott. Denne damen HER har alt det jeg mangler når det gjelder å være kreativ…..

Det er så kjekt når man kan spørre om råd. Så ølvott hermed laget, vil han ha flere så får det bli til Jul…:)  Man må begynne nå, om man skal lage julegaver…

For noen dager siden hadde hun også en lur ide om å finne kristtorn ute og siden kristtornbærene ikke er røde enda selvsagt, så hadde hun i stedet tatt rognebær. Noe så lurt , jeg for sporenstreks ut og fant kristtorn, for det har jeg i hagen, og rognebær var jo ikke vanskelig å finne. Og noen andre røde bær , som jeg ikke vet navn på

Slik ble det en høstbukett inne, helt gratis….:)

14 kommentarer
    1. Ølvotten din blei skikkeleg fin. Veldig kjekt at du kunne gjera deg nytte av mine tips. Du kan jo strikke fleire og ha på lur til julegåver og slikt, det har eg gjort. Kjempekjekt at du linkar.

    2. Kjekt med litt inspirasjon på bloggen ,kul den ølvotten 🙂 Jeg er også innom den bloggen stadig vekk 🙂 Og buketten din ble helt nydelig og høstlig 🙂 Glemte forresten å si i forrige kommentar at det profilbildet ditt var kjempefint :))))

    3. Har aldri sett ølvott før….spenstig gave! Rognebær og Kristtorn var vakkert sammen. Friske rene kontraster. 🙂 Jeg liker klare glassvaser! 🙂

    4. annebe: Er mye inspirasjon å finne på mange ulike blogger, det er noe av det fine med å være her….Og takk,for både ølvotten og profilbildet….:)

    5. karidansen: Jeg visste heller ikke at det fantes , eller hvordan den så ut før jeg fant bloggbilde av den. Jeg er også glad i ting av glass, både bord, vaser og annet interiør

    6. Så fin høstbukett altså 🙂 Det er kjekt med sånn kreativitet 🙂 Og ølvotten, er sikkert ikke dum den til dem som måtte føle behovet for en sånn en 😉

    7. Eva: Ja, siden jeg ikke har et snev av kreativitet er det kjekt å få litt innputt fra andre bloggere…Han skal ikke fryse på hånden i vinter nei, om han må stå ute…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg