HØY ELLER LAV ?

Se  HER  Da er det enda håp for slike pygmeer som meg altså….:)   

8 kommentarer
    1. Jeg er 1,62. Kjekt å se at det er en fordel 😀
      Jeg har forøvrig et par sko som gjør meg 8 cm høyere. Men de er sjelden i bruk kan du si 😉

    2. Eva: Ja, da er vi akkurat like høy/lav. Jeg var flink å bruke sko med hæler før, men ikke nå lenger. Nå er det viktigste for meg at de er gode å ha på.

    3. Ha-ha….ja det er viktig å se fordelene ve det som er! Hmmmm….Lurer på om det finnes noen liste over fordelene ved å være en høy kvinne. 1.71 er vel ganske høyt? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg