SAGALOOO-tips

Jeg er endel inne og ser på oppskrifter på ulike blogger, og det hender at jeg prøver ut noe, om det er middag, bakverk e.l . Ikke alt jeg har laget har jeg synes var tipp topp, kanskje det har vært at jeg ikke har fulgt oppskriften så nøye, eller at jeg hadde andre forventninger. Men flere av oppskriftene er blitt mine “følgesvenner”. Her kommer en fra

from moms kitchen, som heter SAGALOO. Det var bare en utrolig god middagsoppskrift, som man kan kombinere med hva som helst. Jeg som spiser vegetar hadde i grunnen nok med å bare spise denne….

4 kommentarer
    1. Dette så jo spennende ut 🙂 Jeg kunne jo tenke meg å ha det som tilbehør til kjøtt selvsagt 🙂 Så kanskje jeg forsøker denne retten en gang 🙂
      Takk for at du delte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg