NEI, ikke alene enda…, og fineste plassen?

Dette tror jeg er det fineste turmålet i Øygarden og i kystpasset?

Jeg har mange mål igjen, men akkurat denne turen var bare nydelig, både løypen til den røde postkassen , -turmål Grana, og utkikksplassene underveis…

Det er i Telavåg vi -Sølvi og jeg-befinner oss og er akkurat en uke siden med passe varmt vårvær…

Et stykke å kjøre, så vi gjorde oss ferdige med to turer her denne dagen…

Denne helgen dro de i søre enden med seg mor på blåtur, og jeg skulle plutselig være helt alene i en stor tomanns bolig…

Men jeg får si som et barnebarn sier av og til

“jeg er ikke klar for det”…

Da var det flaks at det passet noen å være på overnatting…

 

 

 

Da kunne de også inspisere hagehytten som er helt ny,

og blir slik jeg vil ha den litt etter litt…

Yngste sønn dro hjem etter noen timer mens eldste datter og to barnebarn ble igjen og “passet på mormor” til i dag…

Etter frokost i dag, og før regnet satte inn, kunne vi kombinere en heller kort kystpasstur til Rubbegarnståna – Hellesøy, med geocach…

De fant  hemmeligplassen og en boks med små ting de kunne ta med, mot at de la fra seg noe annet…

 

 

 

Etter å ha spist søte saker på en benk dro vi hjemover og øvde på kornettspilling. 9-åringen må øve til 17-mai…

Ikke visste vi at mor var hjemme igjen allerede og lå og sov ovenpå…

Men hun bedyret at vi ikke hadde vekket henne…:)

Datter og barnebarn har dratt hjem til seg selv og alle her i huset er hjemme, og da er alt såre vel til å ta fatt på en ny uke…

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg