“Krøllesauen ” klippes av en grunn…

Jeg har i mange år hatt både langt og mye hår, og helt kort hårfrisyre får jeg aldri…

tror jeg… Jeg kler det virkelig ikke!

Jeg er veldig “giddalaus” med håret mitt, vil bare vaske og tørke uten noe stæsj i …

Men nå måtte det  klippes av en grunn…

Lang krøllesau ble til kort krøllesau…

For nå er det like før søster og jeg drar på laaaang gå-tur,

og jeg som aldri bruker caps, bare må…

Man kan jo ikke gå på langtur i Spania uten caps vel…

og da må håret tilpasses capsen…:)

 

4 kommentarer
      1. Det kjennes litt bedre med kortere hår under caps ja, men også med tanke på varmen.
        Vi skal gå pilgrimstur i Spania. Jeg må skrive et innlegg om det…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg