Kalvedans og Ailodans…

 

 

 

Rett utenfor hagen min er det noen nye leieboere som har slått seg til…

 

Innimellom kalvedansen  har de funnet seg en liten krok der de stort sett sover eller spiser roseblader og annet de finner. Det er nemlig hagebosskroken …

 

Inne på plenen har Ailo drevet med sin dans…

 

Jakken har mormor strikket på nattevaktene sine…

Jeg bare nevner det…:)

Nå er han ferdig med å rote i skap og skuffer, han har reist hjemigjen til Stockholm,

for å bli 1 år i morgen.

Ett år siden jeg var med på fødselen hans i Stockholm. Nesten ikke til å tro…

 

Mammaen hans var heldigvis med den dagen jeg fant ut jeg hadde bruk for noe materialer…

Kommer tilbake til hva det skal bli en an gang…

Litt mer på byggefronten en dag min andre datter var her…

Jeg er en kløne når det gjelder slikt, men denne jenta er virkelig handywoman…

og se her! Dette var noe som foregikk i søre enden av tomannsboligen jeg holder på å venne meg til å bo i…

Noen i familien har vært på linefiske, og det blir det matauk av…

Det har vært folksomme uker her, men nå er det blitt ganske så stille rundtom, bare kalvene

som akter å bli her til høsten kommer…

Tror jeg

Jeg er fortsatt ganske fersk med å bo på landet, er 40 år siden sist…

Men kjenner at det er rett for meg…

Trur eg…:)

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg