Glad inni hjertet?

Jeg kjenner det slik. Som på bildet her.

på innsiden. Litt forfrossen i hjertet.

Istapper er fint det. Dekorative utendørs. I går i alle fall . Da måtte jeg en tur ut fordi jeg tenkte det kom til å bli lenge til neste gang. Og verden var hvit rundt meg.

Nå er det regn som står på værlisten. Flere dager. Det er helt ok. Det er januar.

Regn eller snø er helt greit begge deler i januar.

 

Jeg ønsker bare å være glad igjen…,

kanskje jeg blir det til våren …

 

Helgen har vært alene. Jeg har fått ryddet opp i mye,

bilder f.eks. Gamle albumer som har lagt strødd, er godt brukt og flere steder er det langt mellom bildene.

Fordi jeg vil at mine 4 barn også skal ha bilder fra album.

Bilder betyr mye for meg, men av og til er det godt å få rydde litt opp i. I går holdt jeg på i flere timer og gjennomgangen av bilder  fremkalte både latter og tårer der jeg satt alene. Mange, mange minner…

Ellers har jeg strikket i helgen.  Sittet under ett ullpledd, strikket , fyrt i ovnen og sett på tv. Ikke undervurdere det.  Pulsen er lav og tankene opptatt med annet…

Det lysner vel sikkert snart, både utendørs og i hjertet.

Sånn sakte men sikkert…

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg