Endelig på plass foreløpig…

Etter to måneder med rehabilitering har jeg endelig fått flyttet ting, tang og meg selv på plass her i huset…

Når ett rekkehus blir komprimert til en kjellerleilighet, er det ikke mulig å få det minimalistisk…

mener jeg,

selv om endel enda ligger igjen på loftet…

og forresten, sjekk det fine bambusgulvet da…:) Jeg er veldig fornøyd med det.

 

 

Her fra gjestesoverom. Det er ikke så lenge til før jeg skal re opp her til noen overnattende…

 

Slik så det ut før fornyelsen begynte

 

og slik i dag…

ut i en liten gang før mitt soverom

En aldri så liten snikpeak der jeg sover

Bildet tatt fra sengen min.

Selve rommet er fremdeles stort nok til en stor seng og en stor kommode, men jeg fikk laget til et lite kleskott i stedet for klesskap…

Disse rommene blir jeg for det meste boende på inntil mor flytter i leilighet . Da blir det å flytte opp og her i kjelleretasjen blir det god plass for familie og gjester på overnatting…

 

8 kommentarer
    1. Gratulerer!! Så deilig det må være å kunne flytte inn til seg sjøl. Så ut som en fin bolig. Artig pynt du har hengende på gardinstangen. Gulvet så ut som parkett, men det er altså bambus. Du må ha en riktig fin førjulstid i ditt nyoppussete hjem <3.

    2. Wow for en oppgradering! Trodde først det var bilder av gamle huset. Gleder oss til å overnatte på gjesterommet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg