Borte vekk med pus og vaskemaskin …

Her ligger jeg syk på lillestuen , med pus like i nærheten. Det var i påsken og jeg var mildt sagt elendig… Det var sjelden pus var så nær, og i allefall når jeg sov, for soverommet mitt fikk den ikke være på.

Men den lå som oftest i nærheten, like utenfor døren.

Var jeg på kjøkkenet eller i stuen, så var den like i nærheten da også.

Nå tar jeg meg stadig i å se etter den, men den flyttet for noen dager siden og skal prøve å bo hjemme hos de den hører til. Jeg har sagt at den har returrett om det ikke går…

Huset tømmes stadig , i går var jeg ubeskrivelig glad når noen var og hentet vaskemaskinen min. Så slapp jeg å tenke på å fjerne den selv, for den var usannsynlig tung…

I dag var det ny tur hit. Først innom gjenbrukstasjonen, der lastet jeg av halve bilen. Helt genialt. Hadde såvidt satt fra meg ting og tang før det var andre som lastet det i sin bil…

Så var det bare å ta turen til kaste-stasjonene. Tror det var siste turen her…

Etterpå lastet jeg på igjen og hadde svært full bil da jeg igjen tok turen til mitt nye hjem…

Pus og vaskemaskin er borte, uten noen sammenligning…,

Men dette bordet over her nekter jeg å gi fra meg om noen ikke vil kjøpe det…:) Og de må gjerne prute…

Uten blir det med på landet. Jeg har som med pus ambivalente følelser for det…:)

 

9 kommentarer
    1. Litt “vemodig” med forandringer..men kan komme mye bra ut av det også..og pus får det nok bra uansett ! Bordet ser tøft ut syns jeg… Lykke til med flytteprosjektet <3

      1. ja, denne gangen føles det litt vemodig å flytte, og det er vel slik det skal være…
        Takk for det, jeg trenger lykke til nå, dagene går altfor fort!

    2. Bordet var spesielt på en elegant måte. Men blir ikke pus med? Du er midt i den strevsomme perioden en flytting er. Det blir godt når alt dette er over og du er på plass. Er det langt i mellom der du har bodd og dit du skal flytte?

      1. Jeg har hatt pus hos meg, -det er min datters familie sin. Den skal prøve å bo hos de nå, så jeg ser den ganske ofte likevel…
        Ja, blir godt å komme på plass… Er bare 40 minutters kjøring, men et helt annet sted…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg