VEL OVERSTÅTT 17-MAI

Min 17-mai  begynte allerede før midnatt….

Jeg har i år som i fjor jobbet natt til 17-mai, og synes i grunnen det er greit….

Da legger jeg meg og sover om morgenen, og ingen kan beskylde meg for å være for lat til å dra inn til byen….:)

Jeg håper jeg kan holde på tradisjonen de siste årene. At her kommer noen og holder meg med selskap om ettermiddagen og får mat og drikke som vi avtaler.

Jeg innrømmer at jeg helst liker å holde meg hjemme.

Rømmegrøt, spekemat og karbonadesmørbrød ble det i år.  Og selvsagt Pavlova som jeg slapp å lage i år også……

Skoletoget forbi her var tidlig ute , så bare den som var kjappest til beins hadde tatt oppstilling på terrassen,

mens jeg løp til og fra for å passe på rømmegrøten.

5 voksne , 2 barn og katten, det var “gjengen” i år…

Denne  gutten her spiste altfor mye is, og mormor spiste altfor mye Pavlova. Så får vi vel kanskje vondt i magen begge to …..:)

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg