Inne-vår-dager og innflyttere……

Dagene begynner snart å bli gule. Hvertfall innendørs….

Vi kan pynte med gult, spise og drikke gult.

Utendørs vet jeg virkelig ikke. Tror neppe noe levende gult som jeg så ivrig plantet som løker i høst , dukker opp på lenge enda….

Vi er blitt lovet enda mer snø og minusgrader….

De nydelige rosene her fikk jeg av to søstre denne uken.  Jeg er heldig som kan ha lunsjbesøk av to søstre på en helt alminnelig hverdag. 

og holde meg innendørs……

Vi har jobber som gjør det mulig. 

I dag har min eldste sønn og samboer vært her til middag, og min yngste sønn. De to førstnevnte drar til fjells på lang påskeferie, og jeg stoler på at de holder seg utenfor rasfare….

Jeg skal jo ikke gå rundt å frykte at det skal skje noe fælt, men nå har vi hørt så mye om snø, snøras, mye folk og uerfarne folk til fjells at jeg skal være glad når alle kommer seg hem igjen….

Morgendagen her i huset kan bli spennende før arbeidshelgen min setter inn….

Her kommer noen flyttende inn…,

som har bodd her før…..

Er det ikke rart….det flyttes inn og det flyttes ut ….

og etter mange år så er det inn igjen….

Det er “gussjelov” ikke et mannfolk……:)

Men den frisyren vet jeg ikke om jeg må gjøre noe med…..

 

 

 

5 kommentarer
    1. Vakre roser og et søtt lite “bustehue”.. :)) Alltid deilig når “barna” er hjemme fra turer..men bra de er aktive og opplever litt også :)) God påske til deg <3

    2. annebe: Ja, jeg er glad de reiser og er trygg på at de er forsiktige. Men vet at det er så mange folk til fjells og mye snø, så bekymrer meg egentlig for “alle”. Som om det hjelper…:)
      God påske til deg også.

    3. koselig med besøk fra barna:)
      Ja, vi bekymre oss for våre barn, men vi må bare slippe for de må også oppleve livet. Vi får håpe at alt går bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg