Fra sydensol til “unntakstilstand ” i Bergen by….

 

Vel hjemme igjen etter vår årlige tur til Kypros…….

Denne gangen var det ikke verst å komme hjem til Bergen, selv om det var litt mye styr og ståhei.

“Alle” er jo blide når solen skinner i Bergen. Inkludert meg selv.

Regner med at alle i det minste har fått noen glimt av sykkel VM herfra….

Jeg er ikke akkurat noen entusiast , men måtte likevel ned i veien her og hilse på de noen sekunder, da de fløy forbi…

Mange tilskuere sammen med  meg med heia-rop og norske flagg, men tør ikke legge ut bilde, om noen ikke vil bli avslørt…..

Tilbake til Kypros tur.

I år var det nytt hotell. Hotel Nestor. Ligger veldig greit til i Agia Napa. Bare noen minutter inn til bykjernen, og noen minutter fra stranden. Vi tre var her i området for endel år tilbake, og i samme strandområde, men i år ble vi positivt overrasket over de ferierende  som var her i flertall. Vi kaller de bare for R-ene….

De oppførte seg til en forandring veldig bra i år, vet ikke helt hva det kan være…..

Skal ikke si mer om det. Det var andre ting å irritere seg over på stranden om man ikke kunne la  det være. Vi tilbrakte de fleste av dagens timer på stranden , og da blir man noe bevisst omgivelsene…..

 

Mine to flotte søstre som jeg reiser med hvert år. Vi håper det kan vare i maaaange år fremover…..

Og til slutt et bilde av meg selv. Det er forøvrig det siste bilde av meg med langt hår.

Jeg fyller 55 om “et øyeblikk” og akter å klippe kutting…..:)

12 kommentarer

Siste innlegg