Kanskje du løste noen problemer i natt?

 

 

Hun ligger og drømmer nå, 

og drømmer kan være en kilde til visdom. Tolker du de så kan det være at du finne svar på spørsmål….

Hun som ligger og sover her hos meg i natt håper jeg drømmer noe fint, og kan hende hun finner svar på noen vanskelige spørsmål også…

Det er min eldste datter, 1 september ble hun 29 og har ganske sikkert tøffe tider foran seg, men det får bli hennes historie…..

Bildet over er fra tidligere i kveld. Sammen med mor måtte jeg gjøre unna krabbespising i en fei…

For solen skrudde av lyset og myggen begynte å spise på oss….

Dagen har vært en utedag. Man kan jo ikke annet når det er opplett og man er fri som fuglen….

Jeg dro alene til bølgekraftverket i Øygarden, og møtte etterpå mor til en gå litt og sitte-ved-sjøen-og-prate-tur, ved Ormhilleren.

Målet mitt denne dagen var å være ute så mye som mulig, det har vært både  sol og opplett og bare det er en god grunn å tilbringe dagen ute.

For plutselig begynner høststormene…

 

Det er allerede høstfarger ute og jeg følte vel egentlig at jeg sa farvel til dette stedet for i år….

Da håper jeg du som sover,sover godt og drømmer noe fint 

eller kanskje løser noen problemer i drømme ….

Ligg en liten stund i ro når du våkner, det er jo søndag til og med, så kanskje du husker noe som underbevisstheten ville fortelle deg…..

6 kommentarer
    1. Det der med å ligge er bare tullete for MEG. Jeg begynner veldig ofte å løse vanskelige problemer da..eller kanskje ikke løse en gang.. Bare gruble på dem.. Jeg må opp, så forsvinner de som regel ;-D

    2. frodith: Ja, men du skal bare prøve å finne ut hva drømmen din vil si deg, for den har kanskje en annen problemløsning enn du tenker når du er våken…..
      I natt var det bare mareritt for meg, hverfall det jeg husker….:)

    3. Her ble det ikke løst verdensproblemer i natt, men har vært mye våken og tenkt på gode minner 🙂
      Vakre bilder fra utedagen din!
      Alltid hyggelig å lage gode minner til å ta med seg gjennom høststormer og snøføyke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg