DAGENE ER ROSA…

Kanskje det er mest følelsen av rosa, i tillegg til synet av rosa blomster….

 Å ha ubunden tid , følelsen av ferieuker som ligger foran…

Har noen små planer, ellers bare å ta dagene som det faller seg.

For det er vel det som er ferie, vel….

Måtte en liten time opp i skogen i dag også. Her er det kun bærplukk med hendene som gjelder, ikke noe medbrakt bærplukkeapparat…

Jeg forundres over at det ikke er flere enn meg som ser ut til å ha funnet veien hit, det ligger jo så nært boområde, bare ett minutt eller to å gå…

Heller ikke i dag traff jeg på noen.

Men det er fint å lese andre bloggere også som er flink å bruke skogen nå til bærplukk. 

Passe på ryggen forresten, gjelder å strekke seg ut av og til….

19 kommentarer
    1. Ja, det blir “dobbel jobb” å bruke bærplukker – og blåbæra blir så klinete av all handteringen. Jeg sverger også til håndplukket bær, men så skal jeg ikke ha så veeeldig mye heller! Ferietid er herlig. Jeg skal ha langhelg neste helg og så ei uke i august og ei uke på Rhodos i september! Jeg må jobbe ekstra om sommeren for da er det flest ledige vakter for den som er delvis tilkallingsvikar! 😀

    2. karidansen: Du må plukke å ha i frysen….:) Det vil jeg i år når det finnes så mye…
      så flott du får deg en sydentur. I september reiser jeg til Kypros, som jeg gjør hvert år…
      Det korter ned mørketiden med syden-høst-turer

    3. Musikk i mine ører når noen sier de plukker bær med hendene og ikke bærplukker… Man får kanskje ikke med seg like mange bær, men veldig mye mindre rusk og raskt :o))
      Rosa er min ynglingsfarge, og det er godt for øyet å se på.
      Den beste dagen når man skal ha ferie, vet du hva det er? Jo fredagen før, for da har man alle ferieukene ubrukte og man føler at man har en evighet til å slappe av og nyte :o))

    4. Herlige bilder 🙂 Det er ikke så ofte man plukker bær lengre,, og dessuten liker jeg best å plukke tyttebær,, men det bruker vi jo ikke så mye av lengre 😛

    5. dedicat: Jeg har aldri vært så veldig ivrig på bærplukk, men i år er det så myyyye…
      Jeg spiser også mye blåbær, og når man kan plukke selv og ha i frys og sylte, så er det veldig kjekt

    6. Jeg tenkte også på hvor rart det var at ikke andre allerede hadde vært og plukket alt. Vet de ikke at det finnes kanskje. Så kom jeg på svaret, alle er ute å plukker pokemon istedenfor…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg