Å SANKE D-VITAMINER….

 

Her har jeg stort sett holdt meg i hele dag…..På terassen min.

Bare avbrutt av en tur på butikken.

Jeg har sanket D-vitaminer og vært henfallen til fullkomment latskap….

Det er mye jeg kunne fått gjort på en fridag, når jeg slipper å bruke den til å sove etter nattevakt.

Kanskje jeg skulle hatt litt dårlig samvittighet?

NEI. Det vil jeg ikke. Jeg har brukt tiden til å tenke, lese, høre på fuglene og se på alle flyene som har leden sin rett over meg her.

Litt snap og sms , så jeg har hatt kontakt med omverden.

Jeg har vel bare ladet litt, og det trenger man innimellom….

Har i allefall oppholdt meg utendørs….., og det skal jeg fortsette med en stund til. 

Jeg må ut og luke litt i hagen. Om bare han med kaffekoppen (naboen) kunne kommet seg hjem fra butikken, og gått inn. Utenom blir det bare så mye mas midt i lukingen….:)

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Høres ut som en bra utnyttelse av dagen 🙂 Deilig bare å være ute og gjøre “ingenting” 🙂 Høres litt slitsom ut han naboen…haha.. Her ser vi på Idol i kveld , lett og grei underholdning 🙂 Fin kveld videre til deg <3

    2. På sånne fine dager som i dag, må man være ute om muligheten er der. Alt som må gjøres inne kan vente – det går ingen steder. Deilig med fridager på fine dager, og masete naboer kan være hyggelig, men ikke alltid 🙂 Nyt helgen, håper finværet holder seg og at det ikke kommer så mye regn i morgen 🙂

    3. annebe: ja, er sant. Deilig å bare gjøre ingenting..
      Han er i grunnen ganske grei å ha som nabo. Nå har alle hans barn og fruen også….flyttet ut, og han er nylig blitt pensjonist….:)
      Synes det er betryggende å ha noen i nabohuset…

    4. margarites: ja, det er helt sant…”går ingen steder…”
      Naboer er betryggende, selv om det er litt mas…
      Dette er en mann som nett har blitt pensjonist og har jobbet utenlands…og jeg synes det er mest positivt at han bor her….:) Er litt trygghetsfølelse å ha naboer…

    5. Så fint uttrykk : Å sanke D-vitaminer! Ja, av og til trenger vi noen late dager! Når jeg blir ferdig med å flytte og vaske, skal jeg ha en ferietur til Trondheim! Dra på teater med dattera og bo på hotell et par netter! Det blir i midten av juni.:D

    6. karidansen: Ja, late dager trenger man av og til….
      Så koselig å ha noe å se frem til! Pass nå ryggen din med den flyttingen og vaskingen, kanskje noen hjelper deg litt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg