FØRSTE SOMMERDAG og nattbesøk av en liten mann

Her måtte vi en tur i dag……

“Alle” vet vel at sommeren kom til Bergen i dag, slik at det til og med var mulig for de dristigste å bade….

Jeg måtte prøve å vasse til knærne…:) , men det var da en begynnelse….

Vi som turet var min datter , den aller minste på 8 mnd og jeg. 

Den lille mannen har lagt hos mormor i natt, men moren har også det. Tøffere er jeg ikke….:)

Resultatet av overnattingen er i alle fall tidlig opp og få benyttet den fine dagen. Til å være ute i solen, møte på glade mennesker som tumlet rundt.

Kunne ikke vært bedre…..

Ser at det er mange som har heist flagget på frigjøringsdagen. Det synes jeg er fint. Ved siden av det forbinder jeg denne dagen med far. Han hadde vært 80 år i dag om han hadde levet. 

En fin  sommerdag har det i alle fall vært i dag, og vi ønsker velkommen til flere slike dager….

8 kommentarer
    1. Koselig å få besøk av minsten! Skjønner deg godt – mht overnattinga. Jeg har blitt engsteligere med årene. Nå har jeg ingen barnebarn ennå, ,men jeg tror jeg vil at det skal være litt størrelse på dem før de overnatter hos meg uten foreldrene! 🙂 Det har vært sommer her i dag også! 😀

    2. Så fin dag du har hatt. Og herlig vær ja 🙂 Her har vi allerede hatt et par dager med fint vær, så begynner å annta en usynlig gylden farge på min melkehvite hud 😉
      Det er fint når det flagges. Får en utrolig fin følelse da <3
      Trist med faren din <3 Men fint å minnes litt på denne måten <3
      God klem <3

    3. karidansen: Ja, jeg er litt streng på det med overnatting. Men det kommer seg nok med tiden. Jeg må kjenne meg helt trygg når de skal være her alene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg