God adventssøndag

Skulle ønske disse siste dagene før jul hadde litt flere timer….

Det har blitt mer hektisk etter som dagene går, og det er en stor kunst å la være å stresse….

Men jeg er vel i godt selskap med andre av landets kvinner….

Tenker vi er mestere i å planlegge og få ting unnagjort….

I vår familie er det like spennende hvert år om vi greier å få pakkene levert dit de skal. Ofte er det en søsterfamilie, meg selv inkludert, som mangler noe på pakkefronten fordi de ligger et annet sted…., og vi flirer fælt av det….

EN GOD ADVENTSSØNDAG TIL DERE ALLE!

12 kommentarer
    1. Heldigvis skal jeg jeg se de fleste på selve julaften, så det er bare noen som må leveres, og noen kommer for sent også. Hyggelig med noen i romjula også tenker jeg 😀 Litt for mye stress i år ….Men nå har jeg begynt å stresse ned…Gidder ikke mer..

    2. Håper du kommer i mål. Her er vi i rute heldigvis. Bortsett fra å ha pakket inn de som er til huset. Men det er bare fordi jeg har to slemme skuldre som ikke liker dette her. Så måtte bare ta meg pause. Skal bake en delfia kake, men ikke ennå. Eneste som settes så langt innunder jul som mulig. Grunn? At mannen ikke skal ha spist opp ALT før julaften 😀

    3. Ramona2010: Godt å være i rute. Delfiakake er det jeg også mangler. Får se om hun kommer på den, min datter som kommer fra Stockholm i natt….:)

    4. Hehe, er jo vant til at det er det man lager helt helt sist. Og det er ikke noe jeg er lei for. Og er jo litt kos å lage den helt sist også. Så akkurat den kaka har tradisjon å komme til i siste liten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg