NYFORELSKET

Dette er mitt beste kjøp i år, jeg er rett og slett”forelsket” i badegulvet mitt. Synes det er bare såå fint. Det blinker og glitrer til meg, og ja , jeg er litt glad i ting som blinker og glitrer, kanskje jeg skulle vært sigøyner. Pus og jeg har i allefall flyttet hjem igjen, dvs. jeg har jo vært så heldig å låne min mors og fars hus, mens badet mitt ble nytt.  pus var overlatt til seg selv, svært nervøs innimellom, men heldigvis forsvant hun ikke og nå har freden senket seg. Mor har fri en uke til, dvs. sykemeldt og nyter tilværelsen, hadde det bare ikke vært for Fredag den 13. Hos meg stopper ALLTID ting å virke fredag kveld, det er sikkert som amen i kirken, og fredag sa bil min stopp. I dag ble den ved hjelp av Viking plassert hos noen som helt sikkert kan friskmelde den igjen, men tro hva det koster….

Noen som vet om en mann? Jeg har et fint badegulv….:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg