Når livet bølger litt mye…

Tro om denne sletten med svaberg har noe navn, for det synes jeg den skulle ha…

Da jeg var her alene på søndag var sjøen rolig, jeg så havørn på himmelen og mange turgåere på vei til et utsiktpunkt og hytte ikke langt unna…

Her fra samme sted en annen dag. Det bølger og er svært fristende å gå så nærme som mulig.

Godt jeg ikke visste hva uken skulle bære med seg…

Oppturer og nedturer har avløst hverandre i rekordfart …

Et morgenmøte da jeg kom hjem etter nattevakt  i går,

med en dame som kom for å ta bilder av rørene under huset…

fikk meg til å ta vare på noen ord hun sa: “Alt er mulig…”

Nå skriver jeg bare i bruddstykker, for hva og hvor mye skal man dele…

Det har vært et tema blant bloggere den siste tiden…

Noe kan man dele med engang, andre ting etterhvert …noe kanskje aldri…

Det ordner seg nok for både hus og bilproblemer med tiden…

Dagen i dag/i går  har hvertfall vært fin. Etter å ha stått opp etter 4-timers søvn, det var jo sol på himmelen…

Og etter å ha malt litt utenfor, ja det gjorde jeg selv om det er oktober,

og etter å ha plantet løker som skal bli til noe fint til våren og sommeren…

satte jeg meg rett ned her , utenfor terrassen , med sol i fjeset og kikket på sauene og passet på klesvasken…

for man KAN tørke klær ute midt i oktober…

Etter å ha spist nydelig fisk sammen med mor til middag, dro jeg og hentet en jakke som kom med posten og som jeg har ønsket meg lenge

Når livet bølger litt mye, ta vare på gode øyeblikk, for de finnes hver dag,

det vil i hvertfall jeg tro på!

 

6 kommentarer
    1. Når livet bølger litt ekstra blir det mange tanker og en følelse av indre uro.
      Du tar frem det gode, det positive som gir næring til livets vakre vei 😉 Du er så positiv og så fin – ja det er tankene som styrer oss 🙂
      Men du har lov å si at nok er nok, nå er jeg litt lei og at nå trenger jeg ‘en klem . med litt hjelp 🙂
      Den jakken kledde deg- du er så fin.

      En klem til deg.

    2. Sanne ord Eli❤Ja da bølge mykje av og til, men da roa seg til slutt. Håpa og trur eg👍Du må ha ei fin helg😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg