Fargerikt… og ut å gå…

Så langt er vi her hjemme, årstiden går sin gang og april har vært blomster og farger og turer…

Har allerede funnet frem plenklipperen ,men karsen får stå, man kan ikke få nok av farger ute nå…

Jeg vanner og tenker på de som vil ha en regnfull sommer…, for vi må vel snart begynne å spare på vannet…

Jeg innrømmer at jeg foreløpig nyter hver dag uten regn…

da er det også kjekkest å ture med store og små…

Aller minste barnebarn med pappa og farmor på sin første kystpasstur. I løypen stopper vi ved en fin og stor boltreplass i skogen

Magnus koser seg ordentlig i bæremeis. Men jammen er det tungt å bære på og trening for pappaen.

På hjemveien sovnet han, han har jo “kalesje” på, finurlig laget til disse bæremeisene…:)

Heldige meg som har søstrer det passer for av og til ,

å være med på klippeturer, for det er koselig å gå sammen med noen,

og søster her skal være med på langtur,- pilgrimstur i sommer, så vi har planer om å gå oss litt opp …

Her på tur sammen med en annen søster, i nærheten av der hun bor…

Vakker utsikt i helt passe turvær…

Å ha anledning til å være ute og bevege seg i fin natur gjør noe med oss…Jeg kjenner jeg får mer energi og en pause fra alt man trenger en pause fra…

I morgen skriver vi mai måned , ønsker alle en fin 1.mai. Jeg har arbeidshelg og skal ta med meg rømmegrøt til nattmat…:)

6 kommentarer
    1. Så vakkert. Så langt kommet. Og ja, du er heldig med søstrene dine :). Slike turer gjør undervekt, det skjønner jeg så godt. Skal dere gå pilgrimstur i Norge? Uansett, det blir nok flott. Du gikk for et par år, eller noe slikt, siden også mener jeg å huske. Håper du deler turen med oss. <3

      1. Ja, bare nydelig å komme seg ut når man har tid og vær på sin side…
        Vi skal gå en ny sti i år , fra Portugal til Spania. Ender opp i Santiago slik som for tre år tilbake…
        ja, jeg kommer å dele turen…:)

    2. For et vakkert terreng å gå tur i. Herlig å få med seg noen også. Det blir sikkert fint med pilgrimstur til sommeren. Norge eller i et annet land. Ha en vakker dag i mai. 🙂

      1. Ja, finnes mye fine turer å ta av her ute… Er nok litt mer behagelig å gå pilgrimsturtur i varmere og tørrere strøk enn i Norge…, men kan jo hende vi kan gå her hjemme en an gang…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg