Enda en av de vakreste som finnes…

Så ble det endelig tiden, og jeg har ventet både alene og sammen…

Tid for enda en av de vakreste som finnes…

Enda mer nervepirrende enn sist, fordi jeg ikke visste hva som skjedde…

Snap fra min datter på fødestuen om kvelden på onsdag, så bare vage antydninger…

Ikke visste jeg at hun skulle føde , hun hadde jo klarert helt for keisersnitt på forhånd…

Da det gikk opp for meg, -for meg hadde hun ikke til hensikt å si det til, nei…-

var hun i fødsel alene, samboer hadde hun sendt hjem igjen, og jeg…

jeg kunne ikke gjøre annet enn å sette  meg til å grine og be og høre på klassisk musikk på natten…

Heldigvis varte det ikke så lenge før vi facetimet  og hun kunne vise meg det helt nye vidunderet som selvsagt er det vakreste som finnes. Akkurat som de andre fire bestemorguttene…:)

Min datter hadde heldigvis hatt en god opplevelse denne gangen og følte seg trygg siden hun  hadde en jordmor sammen med seg hele tiden.

FOR EN JOBB DE GJØR de jordmødrene/fødselshjelperne. Og for en makt de har…

Å si at dette greier du, det kommer til å gå helt fint med vanlig fødsel…

Snakk om å ha livet i sin hånd…

Jeg har sånn respekt!

En av dagene drar jeg avgårde til Stockholm og får se og lukte og bære rundt på den nye prinsen…

jeg gleder meg!

I går hos eldste sønn og spiste kake. Lov å feire her hjemme også…

Og den som har vært den minste i ett og et halvt år nå har lært seg mange viktige ord som han sier helt korrekt, blant annet “sjokolade” og “glaidei”…:)

12 kommentarer

Siste innlegg