VET DU OM NOEN??

 

 

         


 

 

Jeg ønsker meg en mann, helst en som er en krysning mellom Hugh Grant og Mr. Big i Sex og singelliv, noen som vet om noen?:)

 

 

Men aller mest ønsker, eller la meg nå heller si-jeg trenger. Jeg trenger en rørlegger, som selvsagt skal få ta seg betalt, men som ikke koster mer enn jeg orker tanken på, når det gjelder å få nytt bad. For det er dyre investeringer dette her, med nytt bad. Det gjelder å ha litt is i magen og forhøre seg litt rundt , og kanskje ender jeg opp med å beholde mitt gamle bad. En av mine barn mener bestemt at jeg kan selge hele « skiten», og kjøpe meg et nytt sted å bo. Men det ligger langt inn i fremtiden. Jeg trenger dette huset noen år til. Jeg og pus trives her, og det er godt å ha nok plass, når jeg enda synes det er like spennende for hvert år som går: hvem av mine barn skal bo hjemme i år?

 

 Jeg vet om mange som ikke har plass til å huse voksne barn lenger , det er blitt vanlig å kjøpe seg mindre boenheter når barna har flyttet ut. Og man har kanskje flyttet sammen med en ny partner, og har ikke plass? Ofte  trenger noen å flytte hjem igjen en periode, og da er det det jeg kan hjelpe mine barn med: et sted å bo?, en stund til ?

 

Men jeg skulle hatt et ordentlig bad også da, så om du kjenner en rørlegger?Det kan godt være en som ligner på Hugh Grant og Mr. Big altså?.

 

Eller kanskje jeg heller skulle ringe «Tid for hjem»?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg