MED farmen i tankene…..

Her er det pus liker å være når hun nå har fått lov til å være på terassen igjen. 

Hun ligger her og ser bort til neste hus i rekken. Bort dit som kattemor hadde sin faste plass, i nabohuset. Så lå de der og glodde på hverandre og koste seg og kanskje kommuniserte de også på en måte….Nå er den tid forbi, for kattemor døde jo her for litt siden….

Rett nedenfor her er det jeg har drevet i treghogstbransjen de siste dagene….

Min søster ertet meg og sa at jeg fikk finne meg en handyman som kunne hjelpe meg, men da var jeg ikke sen med å finne frem sagen igjen og komme meg ut…..:)

Og mens jeg stod der og var ganske fornøyd med meg selv og fremgangen med å rydde utsikt, var det jeg kom på den” brave ” tanken at jeg kunne sannelig melde meg på farmen….:)

Om kvelden da jeg leste blogger så jeg at det var noen andre som ikke bare hadde tenkt tanken men som hadde vært påmeldt et år.

Det var hevhodet.  Modig gjort det…

For meg ble tanken raskt borte, for mens jeg saget som verst fikk jeg plutselig vondt i brystet og måtte gi meg en stund….

Her er best å ta det med ro, og gjøre litt om gangen ,for som sagt er jeg ikke ung og sterk lenger….

 

16 kommentarer
    1. Fine bilder ..og kanskje hun savner moren..hvem vet ..:) Hadde vært moro å fulgt med om du var med på Farmen..men du får holde på i hagen istedenfor da..:)) Kos deg med kvelden :))

    2. Så fine ranunkler du har ute. Jeg har ikke noen blomster enda…bortsett fra påskeliljer. Man skal ikke tøffe seg for mye med arbeid man ikke er vant med. Og det er i alle fall viktig å høre på kroppens signaler. Men litt og litt, så får du nok bort trær og busker som du hadde tenkt 🙂

    3. Tror det er best å se “Farmen” på Tv , jeg! 😉 Kanskje du er litt anspent i brystmuskulaturen, for du ser nå så sprek ut, at jeg tror ikke du er så verst hemmet av alderen! 😀

    4. margarites: Takk, jeg har flere farger med den sorten. De tåler litt kulde og gjør mye av seg.
      Nei, sant nok, skal kjenne på kroppen hva den tåler, ikke nødvendig å pådra seg noe infarkt…

    5. frodith: Takk. Hadde sikkert sendt meg på håvve ut med engang…:)
      Og så er det ikke sikkert man gjør seg fortjent til kaffi hver dag….nei, hadde nok ikke vært noe for meg…:)

    6. karidansen: Ja, er et program jeg alltid har likt å følge med på, men å “opptre” der blir nok bare i tankene. Men hadde vært gøy om noen av voksenbloggerne hadde vært med en gang….
      Jeg har alltid vært redd for noe med hjertet, for er fra en “hjertefamilie”, så jeg blir litt redd med engang det stikker litt….

    7. Hehe så artig å lese 😉 <3 farmen ja, åh hadde vært så gøy å fått oppleve det. Men spørs om jeg hadde vært like tøff om jeg fikk muligheten. Men tror ikke jeg hadde takket nei, i og med at du aldri mest sannsynlig hadde fått sjansen igjen om du først kom med. Det hadde jo gått an å trekke seg frivillig uansett så 🙂 du for håpe du kan få anledning en gang.
      Giveaway på min blogg nå, bli gjerne med om du ønsker det. Ha en herlig torsdag 🙂

    8. Ja ta litt om gangen! ung; ganske, men sterk sterk; uten tvil
      Det hadde värt så göy om du ble med på farmen!! Bakdelen er å bo med irriterende mennesker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg