EN NY EN i flokken?

I kveld har jeg for første gang hilst på en som forhåpentligvis blir medlem i flokken vår, om vi bare ikke skremmer henne bort…..

Håper det beste…. Jeg sier ikke mer, for jeg har en” streng “eldstesønn som ikke er så glad i at mor skriver blogg…:)

Jeg får heller ta med noen bilder fra flottiser jeg har på terassen. Det øverste bildet er den nydeligste rosen , David austin. og et tre som jeg ikke vet navnet på.

 

Og i hagen min er det for første gang  en rød peon. Og det er litt “merkelig”. jeg fikk den av min tante for fire år siden, men den ville ikke vokse eller blomstre , og jeg tenkte jeg fikk kaste den , men har nå beholdt den og “tutlet” litt rundt den, og plutselig i år har den bestemt seg for å vokse. 

og et hagetre som jeg heller ikke vet navnet på

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Det høres hyggelig ut……:)) Også hadde du jammen flotte ,fargerike blomster i hagen og på terrassen :)) Sov godt og fin morgendag :))

    2. Ja, vi skal trø litt varsomt, så vi ikke skremmer bort nye blomster! 😉 Ja, du hadde noen skikkelige flottiser på terrassen. De fortjener å bli vist fram! 😀

    3. annebe: Ja, hyggelig er det…., og blomstene beundrer jeg, så mye vakkert for øye på denne årstiden. Fin dag i morgen til deg også, tenker det går å være ute da også…

    4. Så koselig da! Og for noen vakre blomer!
      (Dere skremmer henne nok ikke bort! Kan ikke se for meg at noen vil løpe fra deg hvertfall!!)

    5. Så koselig med et nytt tilskudd til familiegledene <3 Det er jo sånn det er, dette livet. Og det er jo absolutt en av de koselige tingene, som er verdt å ta vare på 🙂
      Nydelige blomsterbilder 🙂 Jeg har dessverre ikke orket å "beundre" min hage og mine blomster denne sommeren. Men bør vel kanskje ut og rydde litt i bedet snart.
      Jeg husker jeg fikk peoner fra mine foreldres hage. Og jeg husker at mamma fortalte meg at det ikke var sikkert de kom til å blomstre, fordi de ikke likte å bli flyttet på. Dette er mange år siden, mens jeg var gift.
      Peonen blomstret ikke første året, men de neste årene blomstret den villig. Så den fikk nok en fin plass hvor den trivdes.

    6. Eva: Ja, alltid koselig med nye tilskudd, om de er voksne nye, eller nyfødte nye…Ja, jeg kjenner også til de med peoner som ikke liker å bli flyttet. Men å “furte” i fire år da….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg