5 dager fri og like før…

I morgen er en livsviktig dag …

For to unge som skal gifte seg…

Jeg skal i bryllup dagen før jeg tar med meg denne ca.10 kg sekken på ryggen…

Jeg gleder meg til både bryllup og pilgrimstur.

Det skal bli en stor glede å feire en flott begivenhet i samme kirke som vi begravet mor fra ,

for 7 mnd.siden…

Siste 5 dagene har vært litt berg-og dal  bane , men mest av alt har jeg vært forferdelig reisesyk…

Jeg har vært to dager hos mine to eldste barnebarn, der vi dro på fisketur en kveld . Mor som styrte båten,

og jeg hadde lovet å ta fisken av kroken om vi fikk noe. Heldigvis så fikk vi bare en fisk, for det er et styr med den drepingen…

Alt bare fordi jeg har sagt at jeg bare spiser det jeg kan drepe selv…

Min datter fikk den ombord og skjærte den litt …

og fordi den enda sprellet banket jeg den forsiktig i hodet med et trestykke før jeg fortsatte skjæringen. Den kan jo få lov å besvime før jeg setter kniven i den. Ikke særlig barmhjertig noe, men det kommer gå bedre neste gang…

Bade gjorde vi også de to dagene, på ulike strender. Her like ved huset som har en brygge med en strand. Pus følger med på hva vi gjør…

Jeg badet ikke men fikk nå bløte beina litt…

Da jeg kom hjem til meg selv på onsdag var det Ormhilleren-varmt, så jeg tok en tur etter plenklipping.

Bading ble det heller ikke her, men fint å bare ligge og sole seg.

Jeg har mine tvil om bading her til lands også i år, men skal bade på verdens ende…,

Finisterre- en liten busstur unna Santiago, når vi kommer dit…

Badetøy og håndkle har jeg ikke med men jeg kommer å bade likevel. Det er jeg rimelig sikker på..:)

Det er mye å gjøre når det er varmt og opplett her hjemme.

Maling begynte jeg på også, og måtte forte meg noe aldeles forferdelig  for å få på malingen på trappegelenderet før det øste ned…

Nå kan kvelden og natten bare komme for jeg vil bare komme meg i gang

Med både bryllup og reise…

God fredagskveld!

 

6 kommentarer
    1. Du har bestemt deg for å ikke ta med badetøy, men SKAL bade? 😀 Blir fint med tur da. Og bryllup også 🙂 Jeg har en uke ferie igjen, så er det jobb igjen…

    2. Det ser ut som det har vært mye kos likevel. Ja, ikke artig å ta livet til fiskene vi får. Men må man, må man.
      lykke til med bryllupet som du skulle:)

    3. Det er mye som skjer rundt deg. Nå har du sikkert både feiret bryllup og reist med sekken din. Håper helga var fantastisk, uten mer fisking. Og at du slipper gnagsår på turen du legger ut på. God tur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg