Strand, geocach,og dusjkabinett…

Haukelandstranda Lofoten var reisemål i dag. Det er en av de fineste strendene i Europa ,

og nesten helt sikkert den kaldeste…

bruke den til å hoppe i havet var bare å glemme. Aaaltfor kaldt. Verdt et besøk selvom…

Mens Eskil og mormor varmet oss i bilen, dro Even og mor på geocachjakt …

Her ved Lofotkatedralen, eller Vågan kirke var det også geocachfunn…

Og se her. På hjemveien måtte vi stoppe,

i et kulturlandskap fant vi denne skulpturen, døpt til dusjkabinettet av lokalbefolkningen…

En fin dag med flere stopp og mange inntrykk …

Men det blir tidlig kveld kjenner jeg for vi skal visst på fisking i morgen…

 

 

 

10 kommentarer
    1. For en strand! Men det så for grått ut til bading. Artige bilder og mye fin natur. Da blir det fisk i dag, “skitt fiske” tror jeg man sier da. Nyt dagen :).

    2. Så flotte bilder – og noen gjensyn for meg! Kjenner at jeg nok bør klare å karre meg oppover aleine også….. kanskje neste år eller noe…..! Det er jo så fint der! Nyt videre 🙂

      1. Takk😀blir ikke så bra bilder med mob men jeg kommer nok dele flere når jeg kommer hjem som er tatt med kamera…du som har campingvogn får vel noen med deg på tur😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg